ååh skola

sha,,
idag har jag då vart i skolan.
usch, första dagen efter sportlovet dåja, shiat det va segt.
först matte, eftersom det va så många sjuka så gick vi bara igenom provet, gick faktiskt inte jätte dåligt för mig, 18/28 fick jag. vg gränsen var 19, så jag fick typ g ++ (a)
sen så va det engelska, i dont like it very much. haha, det är helt tråkigt. tyska efter det dåja, shiat, det är så jävla tråkigt :ooo
sen så va det kemi, vi läste massa i boken för vi har prov på måndag -.-
men jag sa till sedigh att jag inte ville läsa för det är jobbigt, så sa han att jag kunde förhöra nån .. och då ville marcus så jag förhörde han, sen sa carl att vi va 'högljudda', så vi fick gå in i sedighs rum. hhahah ^^
sen lunch, väntade på amanda babe, så jag hann knappt äta nåt. men åt ändå :d
idrott sen ju, men fick inte vara i idrottsalen på grund av att det är risk för att taken ska rasa in, shit va läskigt ändå, bara va där under och typ dööö :ss
sen så va det slöjd, vi fick sluta tidigare på idrotten så vi hade 25 minuter mellan slöjd och idrott. så jag och amanda satt utanför slöjden och typ dansade och sjöng (a)
sen kom sabina, jag va sugen på att ta lite 'självutlösarbilder', men alla dissade mig .. men sen så gick sabina in på toan för hon skulle fixa nåt och då låste jag in oss där ;)
haha, vi tog massa bilder, shiat va kul! hahahahah!
sen började slöjden då, började på mina 'hotpants', GRRRR PÅ MIG! ;)
haha, aprikosfärgade blir dom, grr :d
sen slutade vi, då följde jag med amanda babe hem.

puss frida




- we are too cool (hh) -

kommentarer
Postat av: sabiiiiina :)

frida faaan ! du behövde ju inte ta bilderna på mig!!! snälla ta booooort! ;p <33

2010-02-24 @ 22:20:33

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0