ÅH GUD MITT HJÄRTA ÄR TILLBAKA!

HEJ!

fatta min data funkar igen, herre gud. jag är just nu den nästlyckligaste flickan i världen, bara lilla du som saknas babe :/ <3

jag har färgat håret idag, eller lotta då. och så klippte jag det med.
sen har jag vart med ebba, när hon kom så satte vi oss vid datan. inget liv eller vad? ialla fall så gick jag till tobias sen för han skulle fixa min söta data, men så gick det inte. så han gick hem så skulle jag vänta till pappa kom hem. så jag och ebba typ började baka äppelmuffins och dom blev goda :)
sen så kom pappa hem och jag typ ringde tobias, så han kom vid halv 7 (?!). hans kompis också förresten, det va typ hans som fixade den :)
jag och ebba kom hem vid halv 9, då va allt borta .. :/
nu ska jag installera massa program på datan så den blir som innan.

puss
frida

+ i think you're hot :*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0