allt jag gör är fel


jag åt innan, och nyss kollade jag på Navy CIS.
det är det bästa programmet, fy va jag älskar det! <3
aja, imon så händer det typ ingenting, tror inte det ialla fall.
får väl hitta på nån med nån för jag vet inte vad jag ska göra annars,
shit allt är bara helt sämst här ju :o


asså kan du inte säga vad jag gör för fel?
jag vill bara ha dig, ingen annan!
snälla, ge mig en chans, det är inte så lätt som du tror.
jag gör allt för dig, jag gör allt för att du ska bli min ..
i mina drömmar så ser jag dig & mig,
men drömmer kommer nog inte bli sann,
för du skiter fullständigt i mig.


puss frida

kommentarer
Postat av: m

<3333

2010-02-01 @ 20:53:41
URL: http://<

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0