fett jävla trött

sha.
jag är fett jävla trött idag :s
sista lektionen va helt cppp seg, omg. men slutade ialla fall vid kvart över ett, och det är ganska nice faktiskt :)
började med matte, sen mentor tid. vi gjorde nåt .. stolsak typ :p
sen svenska, skrev på min novell och hjälpte frida med sin.  min är snart färdig, ska vara inlämnad snart vafan, typ torsdag :o
får väl skriva på datan nu, sen skicka till henne idag.
sen var det lunch, biff typ. ganska gott. so sen, haha. asså jag älskar att fjääska, liten fjäskis är jag allt (aaa)
sen sista lektionen, engelska. hade visst läxa till idag, men den hade jag inte gjort så jag fick omläxa till imon. störda mig, fyfan :s
nu är jag hemma, ska äta nåt innan jag hungrar sönder :s

puss
frida

+ 3 dagar <3

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0