fotbollsträning sen

heyy.
idag i skolan va det nicenice, två håltimmar klagar man inte på kan jag säga! :)
först 45 min matte, ganska drygt för fattar ju ingenting av det jag räknar nu, typ procent :s
aja, sen var det håltimme för hela klassen. hääärligt! gick ner till ica, köpte 3 typ remmar eller vad man säger, as kalas. sen så typ satt vi i uppehållsrummet, tror jag ^^
sen var det språkval, för min del tyska. usch för det.  asså vi hade haft läxa och jag kunde ingenting för jag inte övat, ooh shit .. jag glömde ett papper i skolan som vi skulle göra till imon :o
hehe, busigt.  men ialla fall så va tyskan ganska dryg.
sen så var det håltimme för ena halvan av klassen, dom som inte har håltimme på måndagar. jag hade håltimme idag, fy va nice.  gick hem till amanda och gjorde inte mycket, sen kom kajsa så jag och kajsa gick hem till mig och hämtade mina hörlurar till mobilen. sen när vi gick tillbaka så gick vi in och allt, sen kom lovisa och skulle prata med mig, hemlis, så hörde jag bara kajsa ; FRIIIIIIIIIIIDA!!!' men stog kvar och pratade med lovisa lite till, sen så när jag kom tillbaka där jag och kajsa stog innan så va kajsa inte där, så tittade jag ut, fan där ligger kajsa i snön :o
hahahha, shit va jag garvade. men sen kom viktor och typ skulle lura mig att ta ut mig i snön, som tur väl var det bara skoj, haha ^^
sen kom max och sa att han skulle ta ut mig i snön, men fan det fick han inte, så han gjorde inte det.  snällt maxx :)
ah, sen så var det lunch, men hade redan ätit. det va fläsk, blää. men åt stekt potatis och morötter.
sen så va det biologi, det va ganska kul den här gången. eller han målade massa på tavlan som vi skulle måla av. nån människa på snedden. vi pratar om andnings organen typ, lungorna.
sen tio minuters rast, gjorde verkligen ingenting mer än att visa hur man dansar vals (a)
hahaha, 1 2 3, 1 2 3, 1 2 3 (a)
hahah, frida sa att jag gjorde fel, men iiiicke.
sen så va det svenska, dom som hade haft biologi i vår klass, eller ena NO gruppen, vi då, fick gå ut och ställa oss utanför lite, för det hade hänt nåt på fysiken. vette fan?!
ah, men sen så fick vi jobba igen, men glömde min skrivbok hemma så fick jobba i arbetsboken. vi skriver ju noveller i skrivboken :s
sen så va det slut, då gick man hem och skottade snö.
fett jävla mycket va det, fan en stor vall utanför garageuppfarten och allt ju :s
helt slut nu.
sen är det fotbollsträning vid kvart över 6, shit va jobbigt (a)

puss frida

+ ge mig dig

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0