fridiisch gillar inte rubriker

shooho.
just nu sitter jag och äter chips och dricker cola, sååå underbart gott :o

idag i skolan började det med so, jobbade bra faktiskt. jag är ganska duktig i skolan när jag väl försöker, som jag nu gjort dom här senaste 2 veckorna!
sen så va det svenska, skrev mer på novellen, den är snart färdig. kanske lägger upp den här i bloggen sen? hade vart nåt va? ;)
ialla fall så va det matte sen, han pratade typ i en kvart, sen så typ sa gheza till.
gheza; asså hur länge ska du prata? får vi aldrig jobba eller mannen?
sedigh; sån atityd gillar jag inte.
gheza; men du pratar ju typ i en timme.
sedigh; men det är sånt ni måste lära er!
gheza; men det är ingen som lyssnar, eller hur?!
sedigh; men gå in i det rummet nu, och jobba efetrsom du inte lyssnar! ;@
gheza; okej, ta det lugnt.
eller nåt sånt typ. sen så efter typ 5 minuter han suttit där inne så bara hörde man 'dunk', då hade gheza hoppat ut genom fönstret och typ 'rymt'. haha ^^
sedigh blev typ arg, sen orkar jag inte berätta vad som hände.
sen så var det mentor tid, pratade inte så mycket.  hade ju bara 20 min idag.
sen lunch, hedvigsoppa. ganska gott faen. jag och frida satt och åt själva, sen kom sedigh och pratade med oss lite, sen kom viktor, hugo och marcus johnsson och satte sig vid oss. fyfan va jag garvade ^^
sen så va det fysik. asså jag lovar att jag får mvg som slutbetyg i det, han tycker jag är duktig och det är det ända ämnet jag är någolunda insatt i. ganska bra va? :)
sen så va det tyska, omg det är typ kul. shit va jag är konstig idag, tycker allt är kul :o
ialla fall, så va det engelska efter det. det är också ganska kul ibland, idag va det ganska nice faktiskt. jag har blivit tyst också, pratar inte alls som förr. pratar mer på rasterna, eller ialla fall lite mer. men har typ slutat med mitt prat, för jag har kommit på att jag aldrig säger nån vettigt :o
sen så va det slut på dagen, ganska skönt. men gå till 10 i 3 är fett segt asså, usch.
när jag kom hem åt jag en morot, sen tog jag en cola och så hittade jag mina chips, haha. så nu så vet jag inte vad jag ska göra?!
eller jo, just det. jag ska städa mitt rum. omg det är stökigt där :s
skriver kanske mer ikväll.

puss frida

+ 8 dagar, sen halmstad (L)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0