kemi kemi kemi

fyyyfan, kemiprov imon.
kan ganska mycket, men kommer typ få g ialla fall.
vill inte ha prov :s

idag va jag och kollade när flickorna spelade träningsmatch.
det var ju fan ett damlag, shiiat.
förlorade med 6-1, men bra spelat flickor!
det va första matchen vi spelade tillsammans, första matchen utomhus.
jag fick då inte va med och spela, för doktorn -.-
men det gick bra att kolla, annars hade jag dött.
dom va inte så samspelta, men som sagt så va det första matchen tillsammans med
det nya laget och så ju.
dom va faktiskt duktiga, det tyckte stefan också :)

nu ska jag läsa lite till kemi, sen sova.

puss frida


- look into my eyes and say you love me -

kommentarer
Postat av: m.

<3

2010-02-28 @ 20:45:09
URL: http://<

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0