moget

shääna
vart helt tjurig idag i skolan, men so what, ingen bryr sig ändå :s
eller jo, mirson bästa vän! <3
först matte, fett drygt, men jobbade faktiskt. satsar på ett mvg i matte, för vill bli ekonom :)
sen var det engelska, jag satt själv för sabina dissar mig faen. jaja, ganska skönt att sitta själv när man är på dåligt humör. plus att man jobbar mycket bättre. sen tyska, sitter med marcus johansson, haha. spelade nåt spel, jag vann båda gångerna. asså man spelade 2 & 2.
sen kemi, carl är coco. så gjorde vi nåt med snö och salt, helt meningslöst :s
lunch sen, det va ris och korvstråganof (stavning). det va ganska gott faktiskt :)
idrott sen då, asså jag gillar idrott, men jag har as ont i ryggen. aja, jag överlever. efter det va det slöjd, det är kul med slöjd. jobbade as mycket faen, hon börjar med tummarna åt mig, sen när jag gjort dom så är jag klar! as kalas vafaen :o
sen så väntade jag & amanda med frida på hennes buss, sen kom john fredriksson och bara sa nåt om att jag va med i fokus på bdb, och sen kom martin och alexander också och sa det.
omg, moget att ta bilder på nån annan och ha den bilden i fokus?!
vågar man inte stå för sig själv? jag tycker ändå inte att man ska ta bilder på nån annan då :s
aja, idag händer nog inte så mycket. tror jag ska ta det lugnt :)

puss frida

+ jag lovade alexander johansson att skriva nåt om han här i bloggen! :)
du är rolig, snäll och såå, ah .. cooling med. fast jag är coolast!
kram på dig min vän! :) <3

kommentarer
Postat av: sara

du väntade med mig med faen :o ! ;)<3

2010-02-01 @ 17:12:28

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0