sista dagen

shäää.
sitter här, duschade nyss. emma duschade precis klart också.
igår orkade jag inte skriva så jag gör det nu.
vi var i stan, först till mcDonalds för vi var hungriga. jag åt då 9 chicken mcNuggets, haha. sen så satt vi där och pratade massa, fett mysigt tills alla små äckliga barn kom och förstörde våran stund :s
vi gick till massa affärer, köpte inte alls mycket för jag måste spara lite pengar.  först så köpte jag ett par öronmuffar och ett linne som det står 'friends forever' på. emma köpte ett likadant och ett blått armband.
sen köpte jag ett svart vanligt linne på gina, fett nice att jag hittade ett svart linne idag :d
sen gick vi massa och kollade, men orkade inte köpa nåt mer så vi gick till mcDonalds och köpte en glass och en chokladmuffins. sen så gick vi runt lite till och nördade haha.
sen blev jag hungrig innan vi skulle åka med bussen hem så jag gick in på mcDonalds och köpte en cheeseburgare. hahahahah tjockis (y)
sen åkte vi hem och kollade på new moon, as braaa :d
nu ska vi kolla twilight igen, den va mysig!
emma ska skicka alla bilder till mig sen har jag bestämt, hihi.
puss frida

kommentarer
Postat av: Albin

Öronmuffar! <3

2010-02-14 @ 20:42:57

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0