snö snö och mera snö

shuuu.
fan, det bara snöar ju massa :o
aja, idag i skolan så va det nice. fast jag va as arg, men jaja. ibland måste min dåliga sida också komma fram ju.
först va det matte, orkar inte berätta.  sen va det mentortid, jobbade bara med glosorna och nu kan jag dom, skit bra frida!  sen va det svenska, först typ nåt grej .. teknik åttan eller nåt, alla åttor i hela sverige deltar och sånt, fattar inte. men sen skrev vi på våra noveller, jag skriver om nåt att jag vinner en mini cooper, haha ^^
sen va det lunch, det va nån sak. gott va det inte ialla fall -.- 
sen så va det so, det gick bra, för jag jobbade juu! :d
engelskan efter, bytte platser .. eller samma som tyskan eller så, sitter jämte marcus johansson.  han berättar massa skit, ahhaha ^^
sen sluta kvart över 1, ganska soft.  jag stog där vid mitt skåp, och tänkte på vad vi har för läxor. men kom inte på några så frågade amanda, och helt plötsligt va min väska fylld med massa böcker. omg :o
så nu blir det nog att göra lite läxor,  typ hemkunskap, engelska, svenska, so.
herre gud, jag dör :o
nu är det bara till att pluggpluggplugga :s

puss frida

+ life is a mystery


- så mycket tycker jag om läxa -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0