vantar färdiga

shaaaa.
idag i skolan va det väl ganska nice.
matte, hände inte så mycket mer än att jag och sabina gjorde "vikberättelse" eller va det heter. hahha, den va bäst :d
sen så va det engelska, as tråkigt faen :s
sen tyska, ännu tråkigare :s
kemi sen, fattade inte så mcyket som vanligt (a)
sen lunch, pizza. satt med amanda och samaneh. asså seriöst, hon är jobbig -.-
sen så gick jag hem och hämtade mina gympa kläder och typ så. sen va det gympa, först typ sånt där trädgårdsmästaren eller va det heter, typ busungar eller nåt. sen va det dans ^^
hahahha, dansade med alexander regner.  sån där dans som 9d dansade på skolavslutningen. hahah, as roligt.
sen så va det slöjd, blev klar med mina vantar. rosa lovikkavantar, stekiga :d
snart ringer nog emma babe, saknar dig så hiiimlans mycket :( <3

puss frida

+ 4 dagar kvar ;*
+ jag dampar på cambilder ._.


- vackra -


- älskar dom redan -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0