äckel ebbba!

Nu sitter jag hos äckelEbba, hon är äcklig, ful och hon gillar allt som är hårt och runt.
Kom hit för en stund sen, med en fet jäkla chokladkaka, med daim i (a)
Ebba trodde den va till henne och Lou trodde att han skulle få lite, men icke sa nicke. Hela va till mig, mig och mig! Hahah, jag får så där att jag är sugen på choklad när jag har mens, men den är en hemlighet!
Nu ska vi väl hitta på nåt, så får vi se vad vi gör sen. Ebba kan inte va så länge eftersom hon ska typ passa hunden och sen ska på bio. Fuskis, hon ska på "The last song", vill också se den. Så ska fixa att ladda ner den och så ska jag kolla på den själv!!
Ni får bild på mina sockar jag har på mig idag sen, en svart och en vit (a)
Ebba kollar på massa störda grejer på min blogg, helt efterbliven! Jag skriker som jag inte vore frisk!

Nu ska vi göra nåt, för aa. Det är varmt ute hihi (a) Sen ska vi ut med Louuuuu :)

Just det,, jag fick ett jätte fint armband innan av Anna. Tunt är det, med 3 hjärtan på,, ni får bild sen tycker jag istället. För sitter ju hos äcklet, haha :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0