Blir man sur eller?!

Asså jag öppnade nyss en chipspåse, tror ni inte att chipsen knappt smakar nåt eller? Dom ska smaka chili, så sur jag är nu! Ska nog dränka tårarna med en Coca Cola sen, 2 LITER!

När vi handlat innan så åt vi kebabrulle, det är väldigt gott om ni vill veta! Sen så blev jag så mätt så la mig på soffan och kollade på Emil i Lönneberga! Så söt han är "du och jag Alfred", naaw (a)
Nu så gick jag upp hit då, och blev sur på min chipspåse! Asså man kan bara inte sälja osmakande chips, ska ner och klaga typ -.- Ringa till OLW och skrika på dom, hoppas med att få pengarna tillbaka (h)
Sen så ska jag nog, jag vet inte. Kanske ut och spinga en runda? Och sen när jag kommer hem simma lite? Skulle inte det va fint nu när det inte är så fint väder ute?
Kanske säga till mamma att hon ska cykla jämte?
Eller nej, jag ångrade mig :) Jag ska nog istället spela Sims, för det är jag grym på nu. Jag uppdaterade det igår, och nu kan man ha källare! Wohooo, så sjukt kul! :)

Nu ska jag spela.

Har ni fint väder runt om i Sverige? :)

kommentarer
Postat av: rebecka

sjukt bra blogg!:)

besök min också:

www.rebeckacarlsson.bloggplatsen.se

gästlösen: r

2010-07-17 @ 17:25:32
URL: http://www.rebeckacarlsson.bloggplatsen.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0