kvavt som bara den ute!

Usch, hur kvavt som helst ute nu faktiskt.
Ska nog i plurret nu, sen blir det nog åska och regn! Hahah, hoppas det.
Vet ni, min mamma är för söt. Hon bara: Frida, du ska inte dricka så mycket monster och hustler!
Sen när vi va i affären nu så frågade hon om jag ville ha en monster, haha. Så rolig (a) Nej men det är ju gott! pappa säger dock att jag är lat, men då kanske man ska på träningen idag? Och bevisa för allt och alla att jag har lite kondis kvar! Haha, har nog fan inte ens det.
Ska ut och springa imon på morgonen, ska ställa klockan och be mamma dra av mig täcket på morgonen imon! Då blir det allt ut och springa en runda, jag menar det är snart Eskilscupen ju, haha ^^

Nu ska jag ut till plurret, och ta kort på den stora bollen! :D


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0