yeah, kusin är dum

Hejsan,, som ni alla vet så har jag varit i Värnamo idag faktiskt. Köpte ingenting, men Rasmus köpte en sjukt snygg klocka! Ialla fall så jobbade jag idag till tjugo över nio, började halv 8 och hade bara två lådor att packa :D Men imon har jag tre lådor att packa, så aa. Ska gå upp vid 7 imon också, haha.
Men ialla fall så fixade jag mig och duschade och så när jag kom hem, sen väckte jag Rasmus och så, sen stack vi till Värnamo. Det va ganska kul faktiskt :)
När vi sen skulle åka därifrån åkte vi till Burger King, åt inte på Donkisen :( Hahha, men det är fan lika gott på Burger King faktiskt. Så aa, det gick bra också. Sen gick vi in på Donkis ändå och köpa McFlurry, as gott! Sen hem direkt och satte oss vid Sims och spelade lite. Vi gjorde så att en "sim" blev lesbisk, haha så nu ska hon snart gifta sig också! Hahahaha, as garv. Eller svårt att asgarva när man inte har nån röst, låter som en gås ibland, och ibland viskar jag bara, skit pinsamt!
Men nu ska jag kanske ut en runda, för det är rätt varmt ute, och aa. Som mamma säger så ska man ta vara på det fina vädret! Hahah, så får väl göra det nu.

Puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0