ååååh rådamp

hejsan!
just nu sitter jag här, ska sova snart!
mamma har precis pysslat om mitt knä lite, voltaren och så på det. fett ont har jag, och jag har match imon! efter den matchen måste jag vila knät lite, sen så ska mamma beställa tid till doktorn och kolla va det är förnåt med det.

jaja, men när jag och ebba ksulle ner och köpa glass innan gick vi till salongen, och då så fick vi pengar så vi skulle köpa kycklingsallad, as gott! då blev vi mätta och drog till nöjet och spelade fotboll, men vafan bra frida -.- knäna låste sig, krampade och hade sig. inte så mycket bättre eftersom jag skulle ta det lugnt idag för vi hade match igår också! asså frida du är dum :o
men jaja, sen hem till mig. sen drog ebba och jennifer och badade i borlången. jag gick ut och kickade, ännu smartare frida! sen efter det så hjälpte jag pappa med landen lite, typ rensa bland mina smultron och gräslöken. fick sitta på knä, ååh frida bra! -.-
när jag sen satte mig i soffan och kollade på tv så gjorde det inte ont, sen när jag då skulle ställa mig upp så gick det typ såhär bra |--------------------|, or not :s
asså det är fel på dom jävlarna, fuck off! så mamma fick massera in voltaren på ena, det andra har jag bara lite ont i. mamma tror det är nåt med menisken? men vi får la se!

nu ska jag ta och dra mig mot sängen och spela lite spel kanske :D

puss frida

~ jag önskar mig en liten sak, och du kan inte ens ge mig det.


- random bild på sandra från spexfotot ^^

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0