åkte inte med till halmstad

hejsan.
riktigt dålig uppdatering va det idag. vädret har varit as kalas och jag, mamma och pappa har städat poolen ju :)
men ialla fall så har jag vart med amanda idag. ville inte åka till halmstad, för kände att jag inte orkade och mitt knä blir bara sämre och sämre, plus att jag har mensverk .. jobbigt läge! :o
men jag och amanda gjorde massa skoj, typ vi skulle sitta i hängmattan hos dom och så typ trillade jag ut och så satte jag handen i gräset. sen så började det svida och klia på armen och då ser jag att jag har massa pissmyror på den, så dom hade typ .. pissat? eller vafan dom gör, haha ^^ på tre ställen, sen så tog vi myrmedel, typ ett pulver och dränkte dom i det! mohahah, nu är vi kvitt va? ;)
vi stack hem till mig sen, gjorde inte så mycket utan vi drog till ica för amanda skulle köpa tandborste. haha, aa. och så typ, så jag skjutsade ner henne dit och sen så hem igen. ner i poolen, heheh .. iskallt va det, det är nog bara 9-10 grader i vattnet. va nere när och sprang och sjöng. amanda frös så hon ville inte va där nere.
hon tog massa bilder på mig, va helt galen där nere. pahahaha! (ni får bilderna snart, måste starta om datan bara)
men så och sen så stack hon hem för skulle äta och så.
sen kollade jag, mamma och pappa på tv och sen gick jag upp och satte mig här. nu sitter jag i joggingbyxor för jag fryser typ. haha ^^
knät värker också, men det är så livet är när man är viking .. (a)

nu ska jag ta och starta om datan och lägga in bilderna!

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0