äntligen har dom åkt

Yes, då va man ensam (h)
Usch, va trött jag blev mot slutet, eller asså, har vart trött hela dagen men asså höll på att somna i sängen när dom satt vid datan! Så jag typ tvingade ut dom från mitt hus (a)

Men nu så har man precis borstat tänderna, för vill inte väcka mamma och pappa senare, snäll är jag :)
Men blir inte sittande här jätte länge ikväll heller för den delen, ska ju upp och laga mat till mig och pappa imon, haha så snäll jag är ändå :)
Men yes, får se vad som händer imon, kanske drar mig till träningen och försöker göra nåt ialla fall. Knäna håller inte riktigt med om att springa. Fick as ont idag när jag "spelade" basket med Nermin (?), haha -.-
Så aa, fick sätta mig. Sen gick jag, Ebba och Oliver till Konsum och köpte tuggummi, fick ett helt tuggummi paket av Oliver, så snäll :)
Sen hem till mig och så stack dom typ för en halvtimme sen. Nej men det va la trevligt :)

Nu ska jag kolla bilddagboken och facebook och sen sätta på mig min stora tröja och sova!

Puss
frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0