as kallt idag

Hej alla fans!
Hahah, wannabe "Livet enligt Rosa" (a)
Nej, men tja!
Idag har jag typ inte hunnit göra så mycket faktiskt. Ska nog vila senare, eller nåt i den stilen. Tyvärr har jag inga pengar till att gå ner och köpa chips, jag har ingenting. Bara mynt och det är pinsamt att handla med det ..
Hahah, okej. För aa, tappade min 100lapp igår, fitta kuk cp anal damp åååh fan! :o
Men yes, får månadspeng snart, tur det. 59kr, jippie (y) Hahha, nej men nu sitter jag och snackar med Samson, han är ju lite stekefet (y)
Nej, men aa. Undrar vad mina små kompisar ska göra idag? Hmm, jag ska nog kolla film ialla fall. Men måste ner och köpa chips och cola (a)

Puss frida


kommentarer
Postat av: amanda

hahah ! visst är den ^^

2010-06-23 @ 13:52:23
URL: http://frosenlips.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0