baggarna anfaller mig

Euww, så fort jag går utanför dörren så är det typ 1000 baggar i håret som fastnar i hårsprayet! :o

På eftermiddagen va jag med Amanda, skulle hjälpa henne med nåt :)
Så vi cyklade runt här i Smålandsstenar och la ut massa lappar, hihi skit nice! Sen fikade vi lite också, as nice! typ bullar, hihi gott (y)
När jag sen kom hem så åkte jag, mamma och pappa direkt ner till Ica och handlade. Jag köpte morötter, dipp och sånt där. Sen skulle mamma in på Konsum och köpa potatis för den va slut inne på Ica så då köpte jag en Coca cola när jag ändå va igång. Så nu ligger den i frysen och kyler sig (a)

Ikväll ska jag kolla film och käka söndagsgodis!

Puss frida


kommentarer
Postat av: hanniiih

cooolt (h) du är nyttig (A)

2010-06-20 @ 19:55:28
URL: http://hanniiih.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0