chips, äppelpaj, cola och glass

yes, åt en glass och tog lite cola innan också. äehm, det blir istället för att träna :o
hahah, nej men ibland får gotta till det, det är fan sommarlov imon liksom!
satte i min nya piercing innan, det är skit fin när den sitter i verkligen, kanske tar nån bild om jag har lust för det nån dag! men det är as kul att ta ut den och sånt hela tiden, thihih (a)

jaha, vad ska jag skriva idag då?
måste ialla fall plocka ögonbryna och måla naglarna ikväll, ser inte så roligt ut där!
sen ska jag plocka fram allt som jag ska ha på mig också, och sen får vi se om jag tar med kameran imon till avslutningen, tror dock inte det :/ för jag har inte någon ficka på jackan eller klänningen, så aa får se helt enkelt :)

nu ska jag fixa till allt!

puss
frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0