dagarna i Göteborg

Ja okej nu ska jag berätta om Göteborg med Amanda.

Onsdag: Vi kom till Anders vid 12, då stack vi direkt till en Thai restaurang, riktigt gott va det! Sen körde Magnus oss till Liseberg. Det va ingen kö alls faktiskt, så vi fixade åkband och allt sånt där, sen blev det att åka massa karuseller, tror vi började med Sagoslottet, haha. Riktigt mysigt fän, vi tog massa kort och allt där inne vafan. Sen åkte vi Lisebergsbanan och när vi satt oss i den och börjat åka upp för backen så sa Amanda "jag kommer inte ihåg att den gick såhär fort". Hahah, fyfan va jag skrattade!
Sen åkte vi massa karuseller och spelade massor, Amanda vann på Centerhjulet. Men jag vann ingenting tyvärr. Sen vid 10 så kom Anders och hämtade oss efter en härlig dag på Liseberg. Tyvärr var vädret inte det bästa, men yeah. Så kan det vara! Vi gick och la oss när vi kom till Anders, va helt trött faktiskt.

Torsdag: Vi gick upp vid 9 ungefär, för vi skulle in till stan. Så vi fixade oss och så, sen gick vi till spårvagnen och åkte till nåt ställe, haha. Haga typ? Där fikade vi och så. Världens största bullar vafan, allt va skit stort. Jag och Amanda skulle dela på en hel kanelbulle, men vi åt inte ens upp den. (Bild kommer sen). Sen började vi gå och gå och gå, in i affärer, ut ur affärer. Vi gick nog i 6 H&M, 4 Gina Tricot och massa ni vet! Men tyvärr hittade jag inggen bikini i min storlek. Så himla sur blev jag, för behöver verkligen en ju.
Men sen vid 7 kanske så tog vi spåvagnen hem till Anders, sen åt vi kvällsmat där.
Somnade vid 11 kanske, härligt!

Fredag: Vaknade vid 9 idag också, för skulle in till Nordstan idag. Köpte inte så mycket eftersom alla pengar tog slut igår typ :p Vi åkte hem till Anders vid 3 ungefär, sen åkte vi hem. Sov hela vägen hem typ, sen när jag kom hem så va jag och Ebba. Sen sov hon hos mig, vi kollade film på kvällen för det va inte så bra väder ute, surt.

Det va mina dagar nu som jag inte skrivit om innan. Hoppas ni orkar läsa allt, haha.
Bilder på det jag köpt kommer i nästa inlägg.

Puss frida

kommentarer
Postat av: isabell :)

Nu taggar vi till matchen frida!! :D<3

2010-06-13 @ 15:30:10
URL: http://isabellmelkersson.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0