fixa-dag

Hej alla glada.
Vaknade vid tio över nio imorse, eller mamma väckte mig för hon skulle tvätta och hon ville veta vad jag hade för smutsigt uppe på mitt rum. Då kunde jag inte somna om utan gick ner och åt frukost, asså man är aldrig hungrig på morronen, fett drygt! :o
Ialla fall så var det bara att klä på sig, eller satte på mig jogging byxor, linne och min Beveryhills-tröja. Ut till uterummet och städa massa, dammsuga och sånt! Det har ju stått orört sen i höstas, så ni fattar va spindelnät och damm och sånt skit det va där inne. Usch, jag som hatar spindlar. Nu ser det ialla fall ganska skapligt ut där ute, härligt! :)
Hittade ju till och med min sån där .. Delfin ni vet, sån där man blåser upp och har i poolen. Älskar sånna, haha! Ialla fall, mamma dammade och jag dammsög hela uterummet, inte så stort men jaja. Lite lagom, as mysigt är det där inne. Vi ska typ göra om massa och så också, måla blått och vitt tror jag, nu är det helt vitt. Vi skulle typ fixa nåt "sjötema" där inne, massa ankare och sånt där! Kanske hittar nån cool ankare, så man kan köpa och ha där inne. Hade vart riktigt coolt asså (y)
Sen skulle jag och mamma rensa en fisk vi ska äta idag till middag, men haha .. vi visste inte ens vart huvudet slutade, haha. Så pantade vi är, så ropade på pappa istället. Han klippte gräset så jag fick ta över det för han skulle rensa fisken istället. Men sen när jag skulle tömma gräsklipparen ni vet, så kunde jag inte sätta tillbaka den där uppsamlar saken, så åååh fick värsta dampet! Den bara trillade av hela tiden, omg så jag skrek på pappa och då va han färdig med fisken. Så han tog över gräsklipparen och jag stack upp hit! :D
Lunchen är nog snart färdig, så jag ska ner nu. Sen vid 6 är det match i Anderstorp, heja oss! Tagga tjejer!

Men ikväll när jag kommer hem kanske det blir att leka lite med Jennifer. Får se vad vi hittar på för kul, hihi :)

Nu ska jag ner och se om maten är färdig!

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0