härligt jobbat Portugal!

Härligt Portugal, 7-0 mot Nordkorea.
Cristiano Ronaldo gjorde sista målet. Första halvlek var inte så bra för Portugal, men de gjorde 1 mål i första. I andra spelade dom mycket bättre och gjorde alltså 6 mål. Ronaldo var ganska grinig i första halvlek, men i andra så blev det bättre, och han spelade som en lagkapten!
Förlåt att jag bara skriver om Ronaldo, men älskar människan!

Kollade på matchen som började vid halv 2, Portugal mot Nordkorea. Jag och mamma satt och fikade och myste, sen skulle hon tillbaka till jobbet. Så jag satt och kollade själv, och då blev det ett mål och jag blev super glad!
Men sen orkade jag faktiskt inte bli särskillt glad när dom andra målen kom, bara sista :D
Ialla fall så ska jag städa mitt rum nu, här är inte så fint. Men så kan det vara när man inte haft ork till att ens fixa på sitt rum! Så nu ska det bli rent och fint här inne så jag kan ta hem folk hit igen, hehe (a)

Just det, igår tog jag massa "blombilder" när vi va hos farmor och farfar och klippte gräset. Så de kommer nog senare när jag lagt in dom på datan. Okej attd et inte är dom bästa bilderna eftersom dom är tagna med min iPhone, men så får det va :)

Puss frida




kommentarer
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Åh vad kul att du ville svara!!

Hoppas allt är bra med dig min fina läsare! <3

2010-06-21 @ 16:16:41
URL: http://conler.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0