Ligger i sängen och masserar mina ben

Hejsan! Ligger i sängen, är trött som fan men jaja ^^ måse blogga känner jag, så bloggar lite med min lilla iPhone! Matchen gick kanon idag, vi vann med 2-0, jag tyckte faktiskt att det gick hyffsat bra för mig idag. Det sa Stefan också, härligt :) när jag kom hem hade mamma fixat fralla och nyponsoppa till mig, så åt det. Sen fönade jag håret, och nu ligger jag här och masserar mina ben eftersom dom är helt cp ;s asså hade ont innan matchen, nu har jag as ont,, typ baksidan av låret. Men ska försöka sova nu, sen blir det skola imon. På fredag är det spex, haha fett nice! Sen på kvällen blir det nog film med Jennifer och bara ta det lugnt. Just det, på torsdag ska vi spela mot LL, asså shit kommer blir hur pinsamt som helst eftersom Lisa och magie spelar där. Och jag är back, och dom topp.. (a) jaj, skriver imon istället för det suger att skriva här ^^ Puss

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0