nu ska jag nog ner en stund till kusin

Hejsan!
Som sagt så får ni stå ut med denna dåliga uppdatering!
Ialla fall så har jag hunnit med skit mycket idag, jobba i 3½ timme, målat lite och sen plocka undan en söndrig kruka! Och så hhar jag och kusin handlat också, och ätit och herre gud va duktig jag är :D
Nej men aa, så typ. Nu ska jag ner till kusinen min och säga till han att vi ska fika lite, hih (a) Fika är gott, haha. Vet ni, om man tar tjocka bitar på mjuk pepparkaka så blir man tjock, men inte om man tar smala :D Hahahah, fyfan as garv!
Just det, jag har inte nån röst heller, jätte krångligt att prata vet ni, haha. Jag som älskar att prata .. :'(

Puss
frida


Stekig MiniCooper va? :D

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0