rösten försvinner bara mer och mer

Ja som sagt så hörs jag knappt, eller jo ibland. När jag väl får upp "den ljuva" stämman så låter det som jag är i målbrottet. Haha, skrattar åt mig själv och aa, ni kan nog fatta hur det låter då :$
Åt nyss grillad kyckling och pommes, väldigt gott! Åt vaniljglass också för mamma och Rasmus sa att det "renar upp halsen". Fattar inte riktigt, men aa. Va inte sugen på det, så det va inte så jävla gott som jag trodde det skulle va. Men CocaColan satt ialla fall inte fel, hihi.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag vet att klockan är halv 9,, men måste vila rösten. Ska upp vid 7 imon också för den delen, usch! Sen bär det av till Värnamo med älskade kusin som jag älskar så himla mycket, hihi :D Nej men vi ska äta på Donkis och sen gå runt lite i affärerna och aa. Ska nog hitta nån mer bikini, har 250kr kvar på H&M ju, riktigt bra faktiskt. Man hittar alltid nåt där inne!

Sängen väntar för min del, så tar med mig 2 FRIDA-tidningar och lägger mig nu för huvudet värker och aa, ni fattar! Jag som skulle plocka ögonbryna ikväll ju, fan då. Hann jag inte det heller, jag som verkligen behöver det, usch va fula dom är nu! -.- Får göra det imon, tar ju typ 2 minuter!

Puss
frida

+ No pictures!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0