sitter hos ebba då

Sitter hos Ebba nu och äter massa glass. Eller Ebba äter inte så mycket, först åt vi sån där glass i tallrik och nu tog jag en strut också (a) Haha, cooling.
Nu ska vi kanske ut en stund? Sen ska jag skjutsa henne till nöjet ialla fall, och så ser vi väl vilket folk som är där. Nu ska jag vara lite social mot Ebba, fast hon är dock inte så social mot mig för hon sitter och kollar TV och målar naglarna, kanske skulle måla mina också? :D

Jaja, okej jag tog lite bilder nyss (a)
Fick Ebba att ta lite bilder med mig, dom kommer här nedanför :)

Puss frida&ebba





- Vi tog fler, men dom vill vi kanske inte visa (a)





- Hehe, man har tråkigt ibland (a)

Nu ska Ebba måla mina naglar, eller hur? :D

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0