21.55 - snart packat färdigt

yes, snart packat färdigt allt jag ska ha med mig till göteborg imon!
jag och amanda ska till storstan, sova hos hennes farbror och ha det allmänt mysigt! :)  gå på liseberg imon, shoppa på torsdag och åka hem på fredag. sen fest på fredag kanske? :D
men iallafall, tyvärr har jag inte hur mycket pengar som helst heller, för har räknat ut att 600 kr minst går till liseberg imon, och sen ska jag köpa ett par converse också, 600 där med. jag har bara 2600 kr typ, och liksom hejdå 1200 kr :( men same shit, har 200 kr på kicks och 750 kr på H&M, härligt! :D

men okej, till dagen då. ska berätta min dag nu!
först så gick man till kyrkan vid åtta, där träffade man alla människor. trevligt! ialla fall alla va skit fina, tyvärr hade jag inte kameran med mig, men same shit! jag och amanda tog bilder sen för följde med henne snabbt hem. vi fick våra betyg efter kyrkan ialla fall, hade 9 vg och resten g, höjt mig i .. 4 ämnen? sen slutade vi och då drog jag till amanda! sen till skolan och hämta ebba och då drog vi till göstas och tog varsin fralla och cola! sen till skolan och kolla på niorna och så, as fina! det är riktigt sorgligt att alla ska dra från nordin, fyfan va jag kommer sakna dom :( men får väl umgås med dom nu på sommarlovet och så! jag ska ialla fall få färga alexander carlssons hår rosa, härligt! :D
men sen gick jag och ebba hem, tog massa kort och sånt där! (kommer sen). och sen så bytte jag om och då stack vi till ebba istället. ebba bytte om och så, sen så åt vi glass och hennes hund är galen, och tog min, eller inte själva glassen utan pappret runt, så den klarade sig (y) men yeahyeah, sen så satt vi vid datan och softade. sen gick vi upp och då somnade jag .. ebba satt vid datan, och så pratade hon med mig och då va jag helt borta :o haha, men ialla fall så stack vi hit sen igen och gjorde om bilderna och jag städade och packade lite.
nu ska jag typ .. packa det sista och så, ta det lugnt och sen sova typ. ska upp och duscha och massa imon på morgonen. + vet inte vad jag ska ha på mig än heller :s vad kan man ha på liseberg? typ .. tights och linnen? eller tunika? får se imon! men bloggar nog när vi är på liseberg eller nåt med iphonen!

nu ska jag göra klart det sista!

puss frida













kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0