summerfeelings

Hejsan!
Kom precis hem, eftersom min mamma är så snäll och gav mig pengar till chips, cola och korvbröd :D
Hahah, vi ska grilla korv ikväll igen, gott är det som fän. Man får liksom sommarkänslor som bara den. När jag skulle hem så kom Simon och han kompisar så jag ställde mig och snackade med dom en stund. Eller typ en halvitmme. För jag tvingade in Simon på Netto för att köpa Hustler, jag gav han en för jag är så snäll :) Så aa, stog och snackade med Pontus och nån? :D
När jag nu kom hem så öppnade jag min Hustler, och nu ska jag öppna chipsen och sen blir det städa. Sen blir det nog film eller nåt i den stilen för aa. Trött (n)
Jag är as snäll och har lovat mamma att städa lite idag och imon, för aa. Då kan man ju fjeska till sig lite pengar, hih :) Nej så dumt sagt (a)

Men nu så måste jag ha chips innan jag får chipsdamp, hihi. Typ beroende av dom ju, hihihihihi.
Så aa, sen städa så ni får la ett inlägg att läsa senare.

Puss frida


Verkligen mina favoritchips, jag är egentligen inte så förtjust i det, men ååh man kan bara inte sluta äta dom!
5/5 flamingos

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0