tidsfördriv

FÖR ETT ÅR SEDAN:
Hur gammal var du? - 13
Vilken klass gick du i?- 7a & 8a.
Vad hade du för hårfärg? - blont, brunt och svart typ
Hur lång var du? - 158 kanske?
Vem var du kär i? - Ludwig (a)
Hade du någon pojk/flickvän? - Ja
Vad brukade du göra på fritiden? - fotboll, data, kompisar, sova
Vilka umgicks du med? - Jennifer, Amanda, Elin, Ebba
Hur såg du ut? - Som nu typ, fast nu har jag "växt till mig"
Var allt bättre då? - både och
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland
Har du förändrats? - Ja

NU:
Hur gammal är du? - snart 15
Vilken klass går du i? - ääeh, mittemellan 8a och 9a.
Vad har du för hårfärg? - mörkblond i underhåret och blond i över
Hur lång är du? -  162 typ?
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - datan, kompisar, fotboll, sova
Vilka umgås du med? - Amanda, Ebba, Jennfier och Lisa :)
Hur ser du ut? - ssom innan?

HAR DU:
Slagit ner någon? - nej :o
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - ja
Fuskat på prov/läxförhör? - kanske
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - ja

VEM:
Skrev du senast till på msn? - Anton
Kramade du senast? - Mamma
Kan du lita på till 100%? - ingen
Är den finaste personen som finns? - Mamma <3
Vill du vara med just nu? - Ebbba & Lisa
Ringde dig senast? - Ebba
Skickade ett sms till dig senast? - Ebba
Skickade du ett sms till senast? - Ebba

VAD:
Drack du senast? - saft
Köpte du senast? - morötter och dip
Gjorde du igår? - sov & städade
Ska du göra imorgon? - ingen aning
Vill du göra just nu? - va med ebba!
Åt du senast? - mat :)
Är närmast dig som är rosa? - mitt rum, omg (a)

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - nja
Du har sårat nån så den börjat gråta - tror inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - typ när man va liten men räknas inte! så nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - aa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mm
Jag har smygit ut utan lov - aa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - aa
Jag har en hemlighet som ingen vet - aa
Jag har fuskat i ett spel - aa
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - nej
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö -  nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej, bara tänkt på det

kommentarer
Postat av: jennifer

joohoo, du kan lita på mig t 100%, eller du kanske inte gör det men du kan (a)<3

2010-06-26 @ 11:08:49
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0