yeah, soft med chips

hejsan!
sitter och äter chips nu, ska ner och hämta nåt att dricka tror jag :)
får inte träna för mamma, mitt knä fortfarande -.-
men det är skönt, då kan man liksom lägga sig i tid för imon är det avslutning!
ska va med ebba efter och så :D

men okej, min dag då;
först skola och så, behöver inte berätta om det. vi städade och lämande in nycklarna ju, ganska nice fan! :D tyvärr regnade det som fän idag, det gjorde dagen lite tråkigt dock ..
men ialla fall så efter skolan stressade jag och amanda iväg, fyfan! vi skulle ner till stationen för bussen kom 10 över 2, och vi slutade 2. jaja, vi hann för anna-lena är så himla snäll! :D när vi kom dit skyndade vi oss ner till 'puss & kram', skulle ju kolla piercingen! den va fin och jag hade skött den bra och allt så ja, fete nice! :D
sen gick vi och kollade lite i affärer och så, och sen köpte vi bulle och stack till tåget. åkte hem och aa, in på ica och köpa chips! :D
nu sitter jag här och ska inte va med på träningen för knät. ganska skönt, för det regnar ju :s

men jaja, ska hämta nåt att dricka nu för törstar sönder! :s

puss
frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0