blöt träning, fresh (y)



hej, kom hem från träningen för typ lite mer än en timme sen.
det va värsta blött på planen, för det hade regnat. soo fresh :s
skolan idag va ganska soft. först matte då, sedigh tycker typ att jag är dum i huvudet.
sen håltimme, jag och amanda gick hem till henne och åt bullar, fetegott (y)
tyska sen, yeah fyfan jag äger så fett mycket,, nu ljög jag också .. ://
ialla fall så ah, sen så typ va det håltimme igen, gick och åt. sen gick jag och
frida ner till ica och köpte halstabletter och tuggummi.
sen var det typ biologi, shiat. kommer typ få ig eller g på mitt prov,, vi har prov nästa vecka.
svenska sen då, vi kollade på narnia. jag tvingade elin att klia mig på ryggen, haha (aa)
gick hem och åt, sen sov jag en timme. sen så pluggade jag på so:n.
träning sen och så. fettt regnit,, men jaja.
kom hem och duschade och åt, toast in my heart fän :)

nu ska jag föna mitt hår och sen så ska jag nog översätta nåt vi har i engelska till imon.

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0