filmdag hehe

idag har jag sett på 2 filmer, och börjat på 2 också ^^

först såg jag och lisa 'new moon', men laddade inte ner med text så vi kollade utan text, jag då som inte är bra på engelska fattade nte så mycket. men sett filmen innan ju, så det va ju lungt (y)
sen kollade vi på 'alvin and the chipmunks 2', fyfan. hur rar och söt som helst. jag är riktigt kär i den filmen vafan! aww, lilla alvin (a)
sen så när lisa åkt hem kollade jag en liten bit på 'tretton', men orkade inte kolla på film sen.  så ah, ska nog kolla på den nån annan dag.
nu ikväll började jag kolla på 'alice in wonderland' också, haha. men sen vågade jag inte sitta här uppe eftersom det va earth hour. haha, skit läskigt :o

nu ska jag snart sova, för jag håller på att dö av trött het :o

puss frida

+ when you cry, i'll be there

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0