fixxa dig nu frida föfan

tjja.
sitter här, precis plattat och fönat håret, härligt härligt.
ikväll blir det först nöjet, sen film hos jennifer med henne och ebba.
så himla muspus.
idag har jag vart i gislaved, pappa köpte 2 par byxor och jag ett par grusskor och ett par nya fotbollssockar.
skolan va faktiskt ganska soft, e-val hade jag och amanda teknik, fetenice :)
sen hemkunskap, också ganska nice,, fast prov på fredag .. och engelskaprov på tisdag -.-
lunch sen, KEBAB!  shiat, det är fett gott :o
bild på 1 timme och 45 minuter efter det, ganska soft. gjorde en bild i min klotterbok på mig och amanda.
skrev massa, fetenice :)
sen så va det bad, men får inte bada.
så vi (jag, viktor, mirson, mattias och erik) fick gå en runda, till utebadet och pump -.-
sen så hem och till gislaved.

nu ska jag ta ocg fixa mitt hår och ta foundation, ska inte ta mascara .. det gör jag aldrig längre ^^
ialla fall, sen nöjet :)

skriver kanske hos jenniferbabe :**

puss frida


- ganska gammal bild, men jag älskar er -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0