förlåt haha

sha.
kom nyss hem, eller ah för en halvtimme sen från nöjet.
muspus hade jag och jenkan!
jag älskar att pussas, jenkan älskar att slicka på folk ^^
busigt hörröö.
ska nog plugga lite på engelskan nu, för jag kan inte några glosor :s
prov på tisdag med liksom, hur bra är det vaaa?!
och jag hade tänkt ett mvg i engelska, hihihi. lycka till frida :)

bra grejer som händer i mitt liv nu:
- jag ska börja följa grey's anatomy, hihi :)
- jag ska gå med hanna, ellen, sara och vicki på club nordic, fetenice.
- jag är inte kär, en stjärna i pannan.
- min mamma är snällast
- jag ska ta hål i naveln efter shalom.
- jag är helt perfekt som jag är, det har jag fått in i skallen nu!
- jag tänker på andra mer än på mig själv :)

dåliga grejer som händer i mitt liv nu:
- saknar kajsa :(
- jag är fortfarande trött, men det va inget med blodproverna.
- jag grät på biologin idag ..
- ibland känns allt helt meningslöst.

puss frida

+ ni suger på att kommentera

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0