ja herregud

nu har jag städat, som bara den.
hela mitt rum, dammat och dammsugit och plockat iordning.
det är värsta vacket (a)
sen så städade jag på vinden också, haha.
nej men det är fetestek där inne, helmysigt faktiskt :)
så dammsugan (L) frida idag då ässåå.

jag vet att jag är som en liten golvmopp (a)
haha, men jag hittade massa roliga saker fän.
typ mina tofflor jag letat efter :o

jag är fett trött nu, orkar fän inte göra nåt juu :)
blir nog sängen ganska tidigt idag.
hehe.

min msn är cp, jag kan inte lägga till fler kontakter?!
det står typ att min sån kontaktlista är full, men vafan,, det är den inte :s
msn; syyg kyyk :)

imon är det ju skola, fäätt segt -.-
jag tycker inte om det faktiskt, det är lite småjobbigt.
hehe.

nu när jag börjat blogga igen, så får ni bestämma vad jag ska skriva om,
jag har bestämmt att min vardag ska vara kvar, men nu är det upp till er.
säg vad ni tycker, jag tar emot allt.
kändisar? mode? hiss&diss? musik? konstiga prylar?
det är ni som bestämmer!
jag vill att alla kommenterar.

puss
frida


- föfan, älskar mina vantar mest i hela världen -

kommentarer
Postat av: jennifer

2010-03-14 @ 21:05:24
URL: http://jenkkan.blogg.se/
Postat av: janina'

jag tycker du ska ha med hiss / diss i alla fall (y)

2010-03-14 @ 21:06:43
URL: http://janinatiitusson.devote.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0