lite bättre nu

hejsan.

känns lite bättre nu, för fick prata ut med jenkan älskling innan när jag va ute och gick med henne. du betyder så jävla mycket gumman. <3
vi gick mot skeppshult, men vände sen för jenkan frös.
sen gick vi hem till henne och pratade lite,, pojkproblem hela tiden.  eller hur jenkan? <3
sen fick jag gå hela vägen hem till mig, så jävla jobbigt.
när jag kom hem åt jag, toast. shiat, ffän va gott :)

nu så lyssnar jag på adept, dom är fan bra :D
lite skrikmusik typ, himlans nice.

puss frida




sound the alarm


grow up, peter pan



an era of treachery

kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig gumman! <3

och finns alltid glöm inte det (L)

2010-03-29 @ 07:19:51
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0