orkar faktiskt inte skriva

som ni fattar kommer jag typ inte vara så aktiv här på bloggen än.
jag väntar tills jag får min mini laptop :)
ska plugga lite till på glosorna, eller provet rättare sagt nu.

skolan va fete seg, fastän att vi bara gick till kvart över 1.

matte - jobbade bara.
mentor - fick sitta jämte samaneh,, *host* blä *host*
lunch - biff och potatis (y)
so - jobbade faktiskt idag (a)
engelska - läste en text och hade glosförhör.

sen så gick jag hem och åt, ut och gick med elin och elsa.
elsa är hennes hund för er som undrar :d
sen hem, cykla till mammas jobb och sen till ebba och dom.
fast dom är inte hemma, utan till deras hus.
gå ut och gå med lou, han är ju coco den hunden :d
vi tog en ganska lång runda faktiskt.

sen hem och sen till nöjet med jenkan.
hon hade köpt sin älskade parfym, pahah (a)
britney spears, för er som undrar.
sen så gick jag hem vid tio i 8.
fidde bara surar på mig hela tiden, inte mitt fel att jag är pratig?!
vad ska jag göra?
jag ska börja va tyst i skolan, och skriva av mig här i bloggen på kvällarna.
men lovar att det kommer gå åt skogen.

jaja, nu ska jag plugga.
önska mig lycka till fan! :dd

puss frida

~ what if you are the one for me, and i'm the one for you?



- fyfan va jag saknar dig -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0