plugga fysik snart

hejsan.
jag sitter här, kom hem för en timme sen typ.
skolan idag va helt okej faktiskt, 5 lektioner bara, om man räknar med mentorn :)

matte: vi redovisade våra grejer vi gjort. eller typ diagram,, jag och amanda hade gått runt och frågat folk vad dom skulle ta med sig till en öde ö, fetestek. det blev ganska bra faktiskt :d

mentor: vi fick jobba, jag skrev på min saga som vi hade i svenska, den skulle in idag. blev inte riktigt färdig med den, men kunde skriva på svenskan också ju.

rast: jag och amanda pratade med kajsa i telefon, ååh vad jag saknar dig snuttan :(
sen så satt vi på en bänk och pratade, fetemysigt. not, skolan är inte mysig. hahahha,, ialla fall så ah.
sen träffade jag ebba älskling, fyfan vad jag saknat dig :(

svenska: lämnade in min sån där saga då. fick skriva klart den bara. det gick kanon, den blev tre a4-papper, haha. så ah. sen på bilden ska vi få måla typ teckningar eller så.

lunch: biff och potatis, som vanligt. men biffen va inte lika god som vanligt, den va typ torr och inte genomstekt helt. nä, liten diss till kocken idag. men såsen va god ialla fall (a)

so: vi hade typ lite förhör, jag då hade inte övat.. så det gick som det gick. sen så jobbade vi och gick igenom massa på tavlan. det va nice jao.

engelska: vi gjorde inte så mycket, hade typ glosförhör. kunde nästan alla, helt nice. sen så jobbade vi typ lite, och fick nya glosor. till tisdag dåja. dom va inte jätte svåra som tur var :)

sen slutade vi, då gick jag hem och tog ett glas nyponsoppa, as kalas.  nu sitter jag här, pratade nyss med mamma. hon ska beställa tid till mig idag så jag kan pierca mig, så himla nice faktiskt.
ska plugga lite fysik nu, sen så ska jag försöka översätta en engelska sak :)

puss frida


- diggar bilden fetemycket -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0