tyck vad ni vill ..

.. men jag är mig själv.
jag kanske är den jobbigaste du vet, jag kanske går varenda människa på nerverna. men det är sån jag är.
kan ni inte acceptera det, okej, men jag har vänner som alltid finns för mig, hur jobbig och skrikig jag än är, sånna som inte sviker.
jag vill inte att folk om några år ska säga;
- du vet hon tjejen .. f-f-f.. ääh, du veeeet!
jag vill att folk ska komma ihåg mig som frida den skrattiga larsson.
jag tror inte nån skulle vilja se mig som en deppig frida, så är det bara.
visst jag kan vara sur, jag kan vara hur arg som helst. jag har fortfarande ett litet leende på läpparna,, ibland ialla fall.
det lilla leendet, det lilla lilla leendet, det kan betyda så mycket.

jag vet att det va en helt meningslöst att skriva detta, men jag är mig själv.
jag vet att jag kanske är lite 'uppmärksamhetsberoende', men okej, det är sån jag är, acceptera det eller dra liksom.


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0