vill ha


- adidas tröja med reaggae färger, helt fin. lite ovanlig liksom, helnice! :)


- vit fin iphone. väldigt avundsjuk på anton som har en, ge mig nu okej?


- stekiga sweet kepsen. asså snälla ge mig. byz har en sån,
kanske hade vart lite stek också?
<-- klicka på bilden för att se snygging men söta kepsen :)


- navelpiercing. fyyyfan, helt avundsjuk på elin nu faktiskt.
hon tog i fredags om ni vill veta ^^
det vill jag ha ialla fall, fifan va nice!


- gah, rosa mini laptop. helnice skulle det vara och kunna vara
aktiv här i bloggen hela tiden. i skolan, hemma, när jag är hos kompisar,
när jag är ute och steker i solen på sommaren, ja överallt.
då hade bloggen också blivit mycket roligare ju.
så snälla, ge mig :)


- så himlans fin björkvin tröja!
helt in love faktiskt. det är typ min stil, tjocktröja liksom.
ge mig nuuuu!


- vita converse, så himla inne nu vafan.
jag vill verkligen ha dom, väldigt fina dessutom :)


- en ben & jerry's hade inte vart helt fel nu,
fan as sugen på glass :s
i sommar ska jag testa alla smaker vafan.

kommentarer
Postat av: frida w

galet va mycke saker du vill ha då frida:o haha ;D

2010-03-22 @ 20:13:54

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0