åska, regn och matlagning

hejsan!
idag har jag vart i skolan, till tio i tre vafan :o
det hände inte så mycket kul, jo typ på engelskan vafan!
gheza skulle hålla ett föredrag, så tog han alexanders tyska papper, och så skulle han låtsas läsa. och han skulle prata om viktor omg, haha. "eeh .. i gonna talk about,, viktor. eeh, eeh, mmh, eeh .. i gonna talk about viktor", ahahha, så jävla kul. "viktor got a big penis",  fyfan. brast ut i asgarv när han sa det!
hahahahaha, sen så hände det inte så mycket mer roligt idag. eller lite på svenskan. jag, emmy, gheza och hampus är i samma grupp. och emmy fick damp på gheza för han inte är seriös, så jävla kul! ahahahha, shit omg :)
sen så när jag skulle hem så åskade det och jag vågade inte gå hem, så följde med amanda hem. magnus, hennes pappa, fyller år idag. gratttis! :) så vi bakade kladdkaka och lagade kyckling med pesto och pastoskinka? peston såg inte god ut ska jag säga (a) hihi, men jaja. dom sa att det va gott så aa, bra det ialla fall! det va kladdkaka med ahlgrens bilar i, as god :)
jag gick hem vid typ halv 8 kanske, världslyckad dag vafan! haha, skrattade så jag höll på att pissa på mig. ialla fall när amanda skulle lägga i peston i kycklingen, pahahahahahaha :o
och jag gjorde pippidöden (?) på henne, haha. stackars amanda (a) men sen så va jag snäll, och följde med ner och handlade och där träffade vi pappa :)
men jaja, sen hem och laga mat då.

men när jag kom hem från amanda så satte jag mig och kollade på tv med mamma och pappa, inte hungrig nu så ska inte äta nåt (a) hihi. kanske tar nåt senare isåfall, men inte nu :)
sen så blir det nog sova skapligt idag, för imon kommer det fett med folk hit, ska fira min konfirmation typ? ialla fall så blir det nog nice :)

nu ska jag tvätta bort sminket, sen blir det typ sängen och sen sova :)

puss
frida


kommentarer
Postat av: sabiina'

hahaha, fan vad kul det va på engelskan! :D <3

2010-05-20 @ 20:59:59

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0