asså lisa skynda dig

asså nu har jag precis fikat och det va gott ^^
tobias, charlie, mingus och josefin är här också, as jobbigt.
måste smörja in benen också, hittar dock inte min body lotion, konstigt ;s men jaja, asså lisa måste komma snart, för jag får snart fett med damp och aa.
ikväll ska vi nog hitta på nåt, blir nog mys!
vill också bara säga att vädret är knasigt ute, först är det 30 grader varmt och sol, sen så kommer det ösregn. sen kommer sol igen, men nu regnar det as mycket ute, inte kul där asså -.-
men jaja, nu ska jag leta upp den där saken, smörja in benen och sen blir det att föna håret!
sen när lisfis kommer så ska jag nog fixa mig!

puss frida


~ jag älskar dig

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0