förlåt för riktigt dålig uppdatering

hejsan!
har vart väldigt dålig med uppdateringen denna helgen faktiskt. men vart fullt upp med konfan ju, först i fredags så va det övning vid halv 5 till 7 och sen så gick man hem och satt och sen sov man ju typ. upp vid halv 8 igår, skulle ta kort vid 10. jag hade sovit med flätor så det va lockigt, men ialla fall så efter det va man väldigt nervös hela tiden till halv 3. och då blev man mycket nervösare, vi hade ju drama och så. men asså seriöst så gick det väldigt bra, alla va jätte nervösa men jaja ^^ orkar inte skriva mer, ni får bilder senare om jag orkar lägga in dom. ingen av bilderna va särskillt bra. men jaja.
nu så ska man typ lägga ihop sängen, asså har sovit på gästsäng för mormor har legat i min säng ^^
skriver ikväll om jag lägger in bilderna! :D

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0