glad blir man


hejsan, fatta att man blir glad när man läser den kommentaren!
för er som inte ser vad det står så kan jag skriva:
din blogg har blivit riktigt bra igen, tackvare de senaste 3 inläggen typ :o fortsätt så, ska bli
kul att se dit i blont hår :'* lägg ut bild på hur ditt hår ser ut nu?

jag kan ta en bild imon på håret, för nu är det uppsatt i en tofs och ser jätte fult ut.
men måste ändå platta det ikväll för jag inte orkar imon, så kan ta en bild då!
och man blir glad när man ser vad folk tycker om bloggen nu när jag lagt till lite annat att skriva om, hihi. det är kanon! kommentera och tyck till hela tiden, det blir ju roligare för er att läsa vad ni vill läsa liksom!

men ialla fall så idag har jag inte gjort alls mycket. vid 11 idag så kom charlie upp och väckte mig, blev lite rädd varför han va hos oss men han ville komma till mig, haha han är så söt! :) ialla fall så fick jag ju gå upp då och leka med han, han ska alltid leka med min rosa bubbla, hahah den är stek! ialla fall så skulle vi ut och kolla när pappa klippte gräset också, haha. gräsklipparen dånade för mycket så vi fick gå in och kolla igenom fönstret. sen så kollade vi tv och sen så skulle vi äta. det va köttgryta med potatis! as gott fan.
sen så klädde jag på mig för charlie frågade 'vafö ha du inga bysser på rej?' hela tiden, haha ^^ sen så skulle vi ut och cykla, haha. jag fick cykla med sån där barnsits där bak, as läskigt (a) men vi cyklade där borta vid haghult och så. as mysigt.
när jag kom hem sen så somnade jag och vaknade för 1 timme sen. kollade tv och mamma hade köpt en annan vitamin dryck till mig, as god va den. typ vitamin well defence typ.
den va god, fläder och citron smakade den!
men nu ska vi äta grillad korv, fett nice!

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0