haha, måste ladda mobilen nu

Hejsan. Förlåt att jag inte bloggat idag men har inte suttit vid datan mer än i morse. Har fan inte orkar för nu ikväll va jag först på nöjet och sen så när jag kom hem så kollade jag på tv och åt morötter och dipp. Det va fetegott fan, men ialla fall så har jag inte orkat sitta vid datan idag. Men det gör la inget att jag bloggar här lite. Idag i skolan va det inte så jobbigt för jag och Frida stog ju ute hela förmiddagen. Det va riktigt jävla kallt, men fett mycket bättre än att va i skolan! Så aa, vi stog där och sa; sväng här och ta andra gatan till höger :) Det va ju inte så jobbigt, haha. Jag och Frida körde sån där sak när man hoppar och sparkar varandra?! Haha, kan inte förklara. Men sen så fick vi gå till skolan och käka fisk, inte så gott men ändå. Sen så va det biologi, fatta kul ändå, mikael är ju så jäkla rolig! Svenska sen och det va skit tråkigt, va så jävla trött så det gick typ inte att hålla ögonen öppna ;s Men sen så gick jag hem och åt, sov en stund och sen hjälpte jag pappa med att plocka undan där vi har cyklarna. Det blev värsta stor plats ju, himlans duktiga är vi :) Sen handlade vi och så, drog till nöjet direkt efter det. Va där till åtta typ, sen hem. Kollade på 'fuskbyggarna', shit va bra det är ;o Och nu ligger jag här ialla fall och har bara 20% av batteriet kvar på telefonen så måste sluta skriva nu och ladda den. Men imon lovar jag att va duktig med bloggen :) kanske kommer ett videoinlägg imon om jag har lust ^^ men ska sova nu, puss <3

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0