jaha, ut och sola kanske?

hejsan.
idag har jag då vart i skolan. seriöst, fyfan va trött jag va :s
först matte prov, shit. får typ ig eller g, gick verkligen inte alls bra :o men jaja, sen så engelska. hade mitt omprov, det gick bra! sen så gjorde jag ingenting, hihi :D tyska sen, det suger så jäävla hårt, usch ://
sen på kemin så höll jag på att dampa sönder, eller jag gjorde typ det. asså victor och carl gjorde exakt samma sak som jag hela tiden. då skrek jag på sedigh och då fick jag byta plats, busigt där frida (a)
sen lunch, jag och amanda ville inte ha maten i skolan idag så vi gick hem till henne och gjorde omelett med salami och krydda. hahaha. as god vafan! kanske inte låter så gott, men det va det! :)
sen så hade vi idrott, hade friidrott. seriöst, suger fan på det :s men jaja, sen så hade vi syslöjd och jag blev färdig med mina shorts idag! så jävla bra. kan fixa en bild på dom sen, lägger ut ikväll isåfall. dom är as fula, ihihi. eller man ser trådarna och sånt, inte snyggt med same shit!

nu är jag hemma och har precis ätit tårta. så jävla gott! sen har jag träning, känner inte för det idag för det är ganska varmt ute, men same shit. måste ju dit för träna till matchen på söndag, mot smålandsstenar (a)
haha, asså det låter cp eftersom jag bor i smålandsstenar, men jag spelar faktiskt i burseryd.
det är chillidill makrill!

asså shit, TAGGA HELGEN!

fredag: fäest, grattis ebbis!
lördag: gisledagarna och kockduellen
söndag: match mot smålandsstenar

kan helgen bli roligare eller? aldrig, ahah. ser fram emot det nu, vill bara att dagarna ska rulla på snabbt!
och imon ska amanda bara va med på matten, för sen ska hon och kolla ryggen, hon har skulios (?), stackars människa! :( 

men nu ska jag ut och kanske läsa en bok eller bara chilla till lite musik :)

puss frida


- älsklingsebba i blont löshår! <3

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0