nyss kollat tv

hejsan,, kom nyss upp för har kollat på tv med mamma och pappa. typ landgång?! hahah, så sämst. men jaja.
ebba åkte hem vid halv 8 typ, då städade jag och mamma det sista för moster, sune och mormor kommer imon och på lördag är det konfa. och vi ska typ fixa torghuset imon kväll så typ aa. ebba och jag fixade typ hennes blogg, den blev nice! ialla fall fyfan va vi skrattade! "nanana , poff!..", shit så jävla kul!
men jaja, skolan idag va fett seg, slutade tio i tre, så jävla jobbigt omg! och faktiskt helt seriöst så saknar jag amanda så jävla mycket, skolan suger utan dig, fattar du det?! :o <3
hon kommer tillbaka imon från shalom, haha! men nu orkar jag fan inte skriva mer.
skriver imon om jag har tid, och imon i skolan ska jag laga mat till viktor, pahah ^^ asiatisk köttfärssås med nudlar, jävligt mums?! ;s
men skriver imon om jag hinner, bloggar nog lite med mobilen ialla fall i skolan!

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0