sista inlägget för idag

jaha, detta blir nog sista inlägget för ikväll för är verkligen hur trött som helst :s
men ialla fall så aa, ikväll har jag bara hållt på med bloggen och så.
och nu målar jag naglarna, knallrosa (a)

ialla fall så som ni vet så har jag slingat mitt hår blont. ni kan få se imon, för mitt hår ser äckligt ut idag ;s
men jaja, ni får en bild imon som sagt!

nu ska jag skriva 5 saker också, idag blir det 5 saker jag drömmer om :)

1. gifta mig på en strand
2. få en mini cooper
3. få världens underbaraste kille
4. få tjockt och långt hår
5. bli ekonom eller polis

puss frida


- där ska jag gifta mig (a)

kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-05-16 @ 21:27:40
URL: http://allaboutiida.blogg.se/
Postat av: ..

Rahlenfeldt "Krillebooi" började blogga för att han var ganska "känd" på bilddagboken och många tyckte att han skulle börja blogga, och det var så allt började

2010-05-16 @ 21:38:55

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0